CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday, October 21, 2010

BAHAN BANTU MENGAJAR (MODEL BBM)


Ini adalah antara tugasan subjek Teknologi Pendidikan yang saya ambil...erm...pada mulanya saya salah faham dengan model yang perlu dihasilkan untuk tugasan ini..sedih sebenarnya apabila pensyarah saya terpaksa menunjukkan model lain untuk buat saya faham..tapi apepun hakikatnya saya seorang pelajar yang msih perlukan tunjuk ajar...bak kata orang,

                                                "saya budak baru belajar,kalau salah tolong tunjukkan...


Model yang saya buat ini adalah untuk menentukan waktu solat...harap satu hari nanti boleh jadi model yang efisyen untuk guru-guru Pendidikan Islam.






          GAMBAR 1






                                GAMBAR 2



0 comments: